FRAKT

Fraktpolicy

Denna policy är avsedd att ge dig en tydlig förståelse av våra fraktvillkor och procedurer. Läs detta noggrant innan du gör en beställning i vår butik.

Fraktland

Denna fraktpolicy gäller för Sverige.

Genomsnittlig leveranstid för alla våra paket

  • Sista beställningstid: kl. 17:00 (GMT+01:00) Centraleuropeisk standardtid (Stockholm)
  • Behandlingstid för beställningar: 1–2 dagar, leveransdagar: Måndag–Fredag
  • Leveranstid: 7–14 arbetsdagar, fraktdagar: Måndag–Fredag

Fraktbolag vi använder

  • DHL
  • PostNord

Förlorat eller returnerat paket?

Om ett paket går förlorat eller inte levereras på grund av logistiska skäl, skickar vi alltid ett nytt paket innan vi följer vår retur- och återbetalningspolicy.

Fraktkostnader

Gratis frakt – vi står för fraktkostnaderna på alla beställningar. Alla våra produkter levereras direkt hem till dig, 100 % kostnadsfritt. Det finns heller inget minimibelopp för beställningar.

Observera:

Precis som många andra webbutiker kan vi ha hög belastning, och förseningar kan förekomma. Vänligen ha detta i åtanke när du gör din beställning. Vi gör vårt bästa för att skicka din order så snabbt som möjligt.

Har du frågor?

Kontakta oss via e-post om du undrar när din beställning kommer att skickas. Vårt kundserviceteam hjälper dig gärna.

📧 E-post: contact@norix.se
📞 Telefon: +47 92310094
📋 Kontaktskjema: Klicka här

Kundtjänstens öppettider

  • Måndag–Fredag: 08:00–16:00
  • Lördag–Söndag: 10:00–16:00

Vi svarar inom 24 timmar under arbetsdagar.