FRAKT
Fraktpolicy
Denna policy är avsedd att ge dig en tydlig förståelse av våra fraktvillkor och procedurer. Läs detta noggrant innan du gör en beställning i vår butik.
Fraktland
Denna fraktpolicy gäller för Sverige.
Genomsnittlig leveranstid för alla våra paket
- Sista beställningstid: kl. 17:00 (GMT+01:00) Centraleuropeisk standardtid (Stockholm)
- Behandlingstid för beställningar: 1–2 dagar, leveransdagar: Måndag–Fredag
- Leveranstid: 7–14 arbetsdagar, fraktdagar: Måndag–Fredag
Fraktbolag vi använder
- DHL
- PostNord
Förlorat eller returnerat paket?
Om ett paket går förlorat eller inte levereras på grund av logistiska skäl, skickar vi alltid ett nytt paket innan vi följer vår retur- och återbetalningspolicy.
Fraktkostnader
Gratis frakt – vi står för fraktkostnaderna på alla beställningar. Alla våra produkter levereras direkt hem till dig, 100 % kostnadsfritt. Det finns heller inget minimibelopp för beställningar.
Observera:
Precis som många andra webbutiker kan vi ha hög belastning, och förseningar kan förekomma. Vänligen ha detta i åtanke när du gör din beställning. Vi gör vårt bästa för att skicka din order så snabbt som möjligt.
Har du frågor?
Kontakta oss via e-post om du undrar när din beställning kommer att skickas. Vårt kundserviceteam hjälper dig gärna.
📧 E-post: contact@norix.se
📞 Telefon: +47 92310094
📋 Kontaktskjema: Klicka här
Kundtjänstens öppettider
- Måndag–Fredag: 08:00–16:00
- Lördag–Söndag: 10:00–16:00
Vi svarar inom 24 timmar under arbetsdagar.