FAQ
Så trevligt att du försöker kontakta oss!
Har du en fråga om din beställning? Vänligen läs vår FAQ först, där hittar du svar på de vanligaste frågorna. Om du inte hittar svaret där kan du alltid kontakta oss.
Var är mitt paket?
Efter att du har gjort en beställning tar det i genomsnitt 1–2 arbetsdagar att behandla ordern och 7–14 arbetsdagar för leverans, förutsatt att du beställer före kl. 17:00. Om dessa dagar har passerat, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Var hittar jag min spårningskod (Track & Trace)?
När din beställning har skickats kan du spåra ditt paket här. Observera att det kan ta lite tid innan din Track & Trace-länk blir aktiv.
Hur returnerar jag en vara?
Du kan returnera en vara genom att kontakta oss och skicka in det ifyllda returformuläret.
Är det några kostnader för retur av produkter?
Ja, du är ansvarig för returkostnaderna. För mer information om returkostnader, se våra returvillkor på webbplatsen.
Vad gör jag om min beställning inte kommer i tid?
Kontakta vår kundtjänst, så hjälper vi dig att undersöka statusen på din beställning.
Hur rättar jag till ett fel vid betalning?
Om du har gjort ett fel vid betalning, vänligen kontakta vår kundtjänst omedelbart för hjälp.
Jag är inte nöjd med min beställning
Besök vår sida för byten och returer för att returnera ditt paket.
Om du inte hittar svaret på din fråga kan du alltid kontakta oss:
📧 E-post: contact@norix.se
📋 Kontaktformulär: Klicka här
📞 Telefon: +47 92310094
Öppettider för kundtjänst
- Måndag till fredag: 08:00–16:00
- Lördag: 10:00–16:00
- Söndag: Stängt
📩 Vi svarar på din förfrågan inom 24 timmar.